Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 18 november 2016

We Love Vintage Challenge nr.79

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij het WLVC blog. De uitdaging is deze keer om een vintage kerstkaart met kinderen te maken. Op zich ook weer niet heel erg moeilijk...er zijn namelijk best veel kinderplaatjes uitgebracht. Dit is mijn creatie geworden....

De gebruikte materialen zijn: Maja Design scrappapier en plaatje. De gebruikte mallen zijn allemaal van Marianne Design. De vorm van de kaart is een Dutchdoobadoo mal. 

De sponsor van deze challenge is:

Deze prijs is beschikbaar gesteld is deze mooie mal!

Heb je ook zin om een keer mee te doen en deze mooie mal te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden op ons blog, hier zijn ook de kaarten te bewonderen van de andere DT leden. 

Ik ga nog even wat voorbereiden voor mijn workshop morgen bij Dietvorst in Bergen op Zoom....heb er echt weer zin in! Misschien tot morgen of anders een heel fijn weekend!

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan


8 opmerkingen:

  1. Hoi Marjan,
    Prachtige Marjan wat een dotje he ...
    Leuk model en rood is één van mijn lievelings kleur al pak ik mezelf erop dat ik bijna nooit geen kaarten maak in het rood raar he .
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi drieluikje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit drieluik kaartje Marjan....heel lief plaatje erop....super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty weer! Prachtig zijn de kleurtjes. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kerstkaart Marjan!!
    Prachtig papier en heel lief plaatje.
    Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan